Ostuinfo

AHHAA Teaduspoe e-poe üldtingimused

Üldised tingimused kehtivad http://www.ahhaa.ee/teaduspood kliendi (edaspidi Ostja) ja http://www.ahhaa.ee/teaduspood (edaspidi AHHAA teaduspoe e-pood) omaniku vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta:

SA Teaduskeskus AHHAA
Sadama 1, 51004 Tartu
reg. Nr 90007572
KMKR nr EE100927436
a/a Luminor Bank AS 17003175019

Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

AHHAA Teaduspoe e-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.ahhaa/teaduspood.ee Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

AHHAA Teaduspoe e-pood ja Ostja soovivad kaubelda www.ahhaa.ee/teaduspood kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.

AHHAA teaduspoe e-pood koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

Hinnakiri

AHHAA Teaduspoe e-poe koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta (v.a kampaaniate raames). Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

AHHAA Teaduspoe e-pood jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Täpsem informatsioon kohaletoimetamisviiside ja -hindade kohta on toodud punkti „Kohaletoimetamine“ all.

Tellimine lasteasutusele

Tehes tellimuse koolile või lasteaiale rakendub kaubale 20% soodustus (v.a tegevuskastid, kinkekaardid, transport ja soodustushinnaga tooted). Selleks on vaja teha tellimus ärikliendina, makseviisiks valida „Arve“ ning edastada tellimus. Tellimuse põhjal väljastame arve (e-arve), millel kajastub 20% soodustus. Tähelepanu! Lasteaia või kooli nimi peab sisalduma arvelduse andmete ankeedis.  

E- poest on võimalik tellida interneti teel vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”.

Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust.

  1. Soovitud kauba ostukorvi asetamiseks tuleb kasutada linki „Lisa ostukorvi“.
  2. Lehel „Ostukorv“ saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu.
  3. Lehel „Ostukorvi summad“ tuleb valida tarneviis.
  4. Lehel „Maksmine“ tuleb valida „Äriklient“ ning sisestada vajalikud andmed.
  5. Lehel „Sinu tellimus“ tuleb valida täpne tarne asukoht.
  6. Tellimiseks tuleb valida „Arvega tasumine juriidilistele isikutele“ ning vajutada lingile „Esita tellimus“.
  7. Arve kauba eest edastatakse e-maili teel. Koolide ja lasteaedade 20% soodustus kajastub arvel.
  8. Kaup väljastatakse kolme päeva jooksul peale arve tasumist.

Tellimine eraisikule

E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”.

Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.

Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

  1. Soovitud kauba ostukorvi asetamiseks tuleb kasutada linki „Lisa ostukorvi“
  2. Lehel „Ostukorv“ saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu.
  3. Lehel „Ostukorv“ tuleb valida tarneviis, märkida arvelduse andmed ning valida makseviis.
  4. Tasumiseks tuleb valida pangalink ning vajutada lingile „Maksma“.
  5. Kaup väljastatakse kolme päeva jooksul peale arve tasumist.

Maksmine

E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB pank, LHV pank ja Luminor pank. Krediitkaardimakseid on võimalik teostada  Visa- ja Mastercardiga.

NB! Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning teavitus tuleb ka e-posti aadressile.

E-poes teostatud ostud vaadatakse läbi tööpäeval ajavahemikus 9.00-17.00. Laupäeval, pühapäeval ja riigipühadel laekunud tellimused vaadatakse läbi nädalavahetusele või pühadele järgneval tööpäeval. Kaup saadetakse tellimuses sisestatud Itella Smartposti, DPD või Omniva pakiautomaati või DPD või Omniva kulleriga tellimuses märgitud aadressile 1-2 tööpäeva jooksul.

Kohaletoimetamine Eesti Vabariigi piires

Ostjal on võimalik valida kolme kauba kättesaamise viisi vahel:

  • DPD, Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires;
  • DPD ja Omniva kullerteenuse vahendusel Eesti Vabariigi piires;
  • Tulla ise järele AHHAA teaduspoodi 5 päeva jooksul alates ostu sooritamisest. (Väljastamine toimub peale tellimuse täitmist kinnitava e-maili kliendile saatmist)

Tellimus, mis on tehtud e-poest tööpäevadel kuni kella 14-ni, postitatakse samal päeval ning jõuab Ostja poolt valitud pakiautomaati või tellitud aadressile 1 kuni 2 tööpäeva jooksul. Kui tellimus on esitatud reedel alates kella 14-st või nädalavahetusel või pühade ajal, siis postitatakse tellimus puhkepäevadele järgneval tööpäeval. Tellimus on Müüja poolt täidetud, kui Ostja e-mailile jõuab sellekohane kinnituskiri.

DPD, Itella Smartposti või Omnivaga saab Ostja kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida sobivaim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Ostja mobiilile teade ning isiklik uksekood. Ostjal tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ja Ostja saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Ostja ei ole pakil 7 päeva jooksul järgi käinud, tagastatakse see saatjale. Kui pakk on saatjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Ostjal postikulu uuesti tasuda.

Kohaletoimetamine välismaale

Läti
Omniva pakiautomaat 7,80 €.
DPD pakipunkt 6,50 €.
DPD kuller 10,80 €

Leedu
Omniva pakiautomaat 8,80 €.
Omniva kuller 9,80 €;
DPD pakipunkt 6,90 €.
DPD kuller 11,50 €

Kauba tagastamine

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada.

Kui selgub, et ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on Ostjal võimalus 14 päeva jooksul tellimusest taganeda, tagastada mittesobiv toode vigastamata originaalpakendis ning saada ostu eest raha tagasi. Tagasi ei maksta tellitud kauba tagastamise transpordikulu.

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressile teaduspood@ahhaa.ee ning e-kirjas peab sisalduma järgmine info: ostja nimi, tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, millele raha tagasi kanda.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kui tagastatud kauba pakend on rikutud ( v.a. juhul, kui tootega ei ole võimalik tutvuda pakendit kahjustamata) ja/või kaup on kasutusjälgedega, vastutab Tellija toote väärtuse vähenemise eest. Müüja võtab Ostjale raha tagastamisel rikutud pakendi / kasutatud toote väärtuse vähenemise arvesse.

Müüja tagastab Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, tagastatava kauba maksumuse (sealhulgas postikulu, mis Ostja on tasunud kauba tellimisel). Sama aja jooksul tuleb Ostjal kaup Müüjale tagasi saata.

Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Müügigarantii ja pretensiooni esitamine

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Pretensioonide esitamise tähtaeg on kaks aastat.

Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud AHHAA teaduspoe e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.

Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:

  • müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada;
  • parandamine ebaõnnestub;
  • müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud;
  • kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:

  • toote rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus; toode on juba avatud või remonditud mitte meie ettevõtte poolt;
  • mehhaaniliste vigastuste korral;
  • rikke on põhjustanud ülepinge, vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud;
  • tootel puudub ostutšekk või arve.

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: teaduspood@ahhaa.ee või helistada telefonil +372 55568791 (E-R 9:00-17:00) . Kauba võib tagastada aadressile SA Teaduskeskus AHHAA Teaduspood, Sadama 1, 51004 Tartu.

Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Privaatsuspoliitika

Privaatsuspoliitika kehtiv alates 10.05.2018

Järgnevad privaatsuspoliitika punktid on osa privaatsuspoliitika lisa 2 dokumendist, mis on kinnitatud 10.05.2018 üldkäskkirjaga nr 1-10/12-18.

SA Teaduskeskus AHHAA (edaspidi AHHAA) on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja teenuste kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

1.Isikuandmete kogumine ja kasutamine

Isikuandmed on andmed, mida AHHAA kogub seoses isikuga tehingute sooritamisel või isikutega ühenduse võtmiseks. Kliendi isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:

1.1. kontaktandmete (sh nimi, kontaktaadress, telefoninumber, e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) küsimisel meie veebisaidil või meie teenuste tarbimisel (näit. sündmustel, messidel, tarbijamängudes osalemisel);

1.2. ostu või tellimuse sooritamisel teaduspoes/e-poes keskkonnas isiku kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete talletamisel ja arve/tellimuse kinnituse edastamisel (isikuandmed sisaldavad: nime, e-posti aadressi ja telefoninumbrit ning kullerteenuse või pakiautomaadi kasutamisel lisaks aadressi ja postiindeksit);

1.3. AHHAA e-poe keskkonda külastades. Süsteem salvestab kliendi IP-aadressi ja kasutab standardset tehnoloogiat nimega “küpsised” (ik cookies ). Küpsised on väikesed andmefailid, mis salvestatakse kliendi arvutisse veebilehte külastades. Küpsised aitavad kliendi veebilehitsejal AHHAA serveris end automaatselt identifitseerida. Soovi korral võib klient oma veebilehitsejas küpsiste salvestamise blokeerida, kuid sellega seoses võib teatud kohtades tekkida probleeme lehe kasutamisega.

Isikustatud isikuandmeid töötlevad AHHAA-s tellimuste eest vastutavad ja tellimuskliente teenindavad isikud ning kliendikogemusjuht.  AHHAA töötajatele kehtivad andmete konfidentsiaalsuse ja kaitse alased nõuded ning nad vastutavad nende kohustuste täitmise eest.

2. Muude andmete kogumine

Kogume aeg-ajalt veebikeskkonna külastamisel ka isikustamata andmeid – andmeid, mida ei saa otseselt ühe kindla isikuga siduda (sugu, vanus, keele eelistus, asukoht, rahvus).

Võime koguda ka andmeid üldistatud klienditegevuse kohta meie poodides ja veebilehel. Neid  andmeid koondatakse ja kasutatakse selleks, et saaksime klientidele edastada kasulikumat teavet ja teada saada, millised veebilehe toodete ja teenuste osad pakuvad klientidele kõige rohkem huvi. Sellest tulenevalt saame andmete abil oma teenuseid arendada. Koondandmeid käsitletakse selles privaatsuspoliitikas isikustamata andmetena.

Lisaks eeltoodule teostatakse AHHAA territooriumil videovalvet AHHAA klientide ja töötajate  turvalisuse tagamiseks (IKS §14 lg 3 turvakaamerate kasutamine) ning klientide kvaliteetseks ja operatiivseks teenindamiseks. Jälgimissüsteem on kohtkindel, edastades reaalaja pilti selleks ette nähtud töökohtadele kindlaks määratud kliendiala valvekaameratest.

Salvestamissüsteem salvestab pilti, kassades ka heli.  Andmed kogutakse kaitstud serveritesse.  Salvestised kustutakse süsteemi poolt automaatselt nende säilitustähtaja möödumisel. Salvestisi edastatakse ainult õigustatud isikute nõudel seaduslikel alustel ja võimalusel. Jälgimissüsteemidele on juurdepääs ainult vastavas korras kindlaks määratud isikutel.

3.Kogutud isikuandmete kasutamine

Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente AHHAA tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest (sh kommertsteadaanded). Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohale toimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Samuti saame kogutud isikuandmete abil pakkuda kliendile tema pool tellitud teenuseid.

Kliendi paremaks teenindamiseks võib AHHAA avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab AHHAAle teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade transport või veebilehe hooldamine.

4. Kliendi õigused

Kliendil on õigus teada, milliseid isiklikke andmeid AHHAA hoiab õigusaktides sätestatud korras ja ulatuses. Kliendil on õigus selliseid andmeid parandada, muuta või kustutada. Kui klient soovib oma õigusi rakendada, muuta andmeid või neid kustutada, tuleb võtta AHHAAga ühendust allpool märgitud kontaktandmete kaudu.

Nõusoleku kommertsteadaannete saamiseks annab klient vabatahtlikult.

Kliendil on õigus pöörduda õiguste rikkumisel Andmekaitse Inspektsiooni poole.

5. Isikuandmete kaitse

AHHAA rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

AHHAA säilitab kandidaadi andmeid nii kaua kui vajalik andmete kasutamise eesmärgi saavutamiseks või õigusaktides ette nähtud tähtajani.

6. Turvalisus

Kõiki AHHAA e-poe keskkonna külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

AHHAA e-poe keskkond omab vajalikke meetmeid, et kaitsta kogutud isikuandmete terviklikkust, täpsust ja privaatsust. Oleme kehtestanud piisavad ettevaatusabinõud, et kaitsta teavet andmete kadumise, väärkasutuse ja muutmise eest. Juurdepääs nende muutmiseks ja kuvamiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

7. Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused

AHHAA teenuseid kasutama asudes on klient käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades sellest kõiki püsikliente.

Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega saab võtta meiega ühendust e-posti aadressil ahhaa@ahhaa.ee

Isikuandmete volitatud töötlejad AHHAAs:

Volitatud töötleja Milliseid andmeid töötleb? Milliseid andmeid küsib? Millisel eesmärgil?
Teaduspoe juhataja, e-poe koordinaator Tellimuse sooritanud isiku kontaktandmed, salvestised Isiku nimi, telefoni number, e-posti aadress, kulleri puhul kontaktaadress; poe salvestised Tellimuste täitmiseks, turundusinfo edastamiseks; poe turvalisuse tagamiseks
Turundus-ja kommunikatsioonijuht, välisturundusspetsialist ja turundus- ja kommunikatsiooniassistent Turundusmaterjalide saajate listid, näituste ja sündmuste kutsete saajate nimekiri ja kontakti Isiku nimi, e-posti aadress, postiaadress Turundusinfo jaoks ja kutsete edastamiseks
Haldusjuht Salvestised Video ja heli salvestamine jälgimisseadmete abil AHHAA territooriumil Turvalisuse tagamine
Kliendikogemusjuht Kliendiandmed õnnetusjuhtumi korral Nimi, telefoni number, e-posti aadressVõimaliku Võimaliku kliendinõude selgitamise eesmärgil

Kõigi töötlejate kontaktandmed on leitavad AHHAA veebilehelt.

Kolmandad osapooled, kes on volitatud isikuandmeid töötlema:

Kolmandaks osapooleks on meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade transport või veebilehe hooldamine.

2019.01.09 seisuga on kolmandad osapooled  Itella Estonia OÜ, Eesti Post AS, DPD Eesti AS ja Redwall OÜ.

Loe lähemalt privaatsustingimuste lehelt

Lisainfo tellimuse kohta

E-R kell 9.00-17.00  telefonil 55568791
e-posti aadressil:  teaduspood@ahhaa.ee