SmartGames Lauamäng "Grisli käigud"
SmartGames Lauamäng “Grisli käigud”
26,00 €
SmartGames Lauamäng “Grisli käigud” sisaldab kokku 80 erinevat ülesannet, mis lähevad aina keerulisemaks. Mängides arendad planeerimist, ruumitaju, probleemilahendamist, keskendumist ja paindlikku mõtlemist.
Laost otsas
Kirjeldus
Keeruta metsast välja pääsemiseks mängu detaile! Keera kuuski ja juhata tegelased läbi metsa… aga hoidu karust! “Grisli käigud” on originaalne nuputamismäng, mis sobib mängijatele alates seitsmendast eluaastast. Pääsed metsast välja, kui oled lahendanud kõik 80 ülesannet.
Mängimiseks vali ülesanne ja paiguta kõik 9 kuuske mängulauale nii, nagu on näidatud lähteülesandes. Iga puu tuleb panna näidatud kohta ja samasse asendisse. Aseta ülesandes näidatud tegelased oma kohale ja neid, mida pole ülesandes märgitud, tõsta selleks korraks kõrvale. Eesmärgiks on detaile pöörates juhatada kõik tegelased õigesse kohta: tüdruk telgi juurde, kobras järve äärde, puuraidur palgivirna juurde, hirvevasikas isahirve juurde, jänes oma venna juurde ja karupoeg emakaru juurde.
Haara kuusel tipust ja keera seda päri- või vastupäeva. Kui teine detail blokeerib seda, mida sa liigutada soovid, keera see enne eest ära! Tegelasi ja puid ei ole lubatud mängulaualt üles tõsta. Mängides tuleb alati meeles pidada tähtsat reeglit: nimelt ei tohi ükski tegelane peale karupoja sattuda emakaru ette! Kui nii juhtub, oled kaotanud ja pead ülesannet uuesti alustama. Ära karupoega liiga vara omale kohale juhata, muidu võid takistada teiste tegelaste liikumist. Oled lahendanud ülesande, kui kõik tegelased on jõudnud neile mõeldud kohta.
“Grisli käigud” sisaldab kokku 80 erinevat ülesannet, mis lähevad aina keerulisemaks. Mängides arendad planeerimist, ruumitaju, probleemilahendamist, keskendumist ja paindlikku mõtlemist.
Sobib vanusele: 7+
Pakendi mõõdud: 24 x 24 x 6 cm.
Hoiatus! Toode sisaldab pisidetaile ning ei sobi alla 3-aastastele lastele.
Arvamused
Arvamusi veel ei ole.